niedziela, 1 czerwca 2014

Jest to dość wymagające zadanie

W moich innych wpisach omawiałem już takie tematy, chcę więc uzupełnić moje wcześniejsze wypowiedzi.

Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. Odniosę się jeszcze do innej kwestii.

Należy napisać o tym, że okresowe szkolenie z bezpieczeństwa i higieny pracy kończy się dla pracownika egzaminem z zakresu informacji objętej szkoleniem. Po zdaniu takiego egzaminu nasz pracownik otrzymuje zaświadczenie, którego kopię przechowuje ośrodek BHP. Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.

W przypadku pracownika, który już wcześniej był zatrudniony w naszej firmie i na nowo go zatrudniamy, nie musimy szkolić ponownie. W tym temacie dodam jeszcze jedno.

Prowadzenie firmy jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych zadań. Pisałem już o sposobach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie stresu i przekazać innym część swoich obowiązków - warto oddać firmom zewnętrznym np. obsługę BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie będzie się tworzyć etatu specjalisty bhp. Natomiast teraz chcę poruszyć nieco inny temat.

Czy warto zajmować się wszystkimi sprawami w własnej firmie? Oczywiście można nieco na tym oszczędzić prowadząc samemu rachunkowość i zajmując się sprawami BHP. Jednak musisz pamiętać, że twój czas też ma wartość - można go przecież wykorzystać na pracę w firmie. Z innej strony patrząc.

Mam nadzieję, że mój artykuł był interesujący. Zamierzam jeszcze kiedyś powrócić do tego tematu. szkolenia bhp
Wpis inspirowany jest również firma bhp
Na ten temat napisali także na nadzór bhp
Wpis inspirowany jest również szkolenia bhp
Warto rzucić okiem także na nadzór bhp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz