Pozycjonowanie staje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość właścicieli firm już wie co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to także w biznesie.
Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie reklamy. Ale to duże uproszczenie spraw - pozycjonowanie jest czymś znacznie szerszym i czymś znacznie bardziej opłacalnym. Nie trzeba już tworzyć tego typu analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.
Wątek wydaje się być wyeksploatowany. Bo definicja pozycjonowania jest prosta i jednoznaczna. Jednak cały czas mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.
A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają. pozycjonowanie rybnik
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz