piątek, 8 sierpnia 2014

Punkt widzenia pozycjonera

SEO staje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość ludzi zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to również w biznesie.

Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie reklamy. Ale to duże uproszczenie tematu - pozycjonowanie jest czymś znacznie szerszym i czymś znacznie bardziej korzystnym. Nie ma potrzeby już wymyślać tego typu analogii, ponieważ wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.

Wątek jest pozornie wyeksploatowany. Ponieważ definicja pozycjonowania jest prosta i jednoznaczna. Ale ciągle mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają. pozycjonowanie bytom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz